מערכת ניהול לידים

כל עסק או חברה אשר מתנהלת מול לקוחות צריכה מערכת שמנהלת את הלידים שלה בצורה טובה ויעילה וזאת על מנת לשמור על סדר ומתן שירות טוב.  

מערכת ה-CRM של איזי דיגיטל (EZdigital) מספקת פתרון לניהול לידים בצורה חכמה ומתקדמת אשר "מדברת" עם מערכות נוספות וגורמים שונים. בזכות תקשורת זו, מערכת ה-CRM שלנו משמשת כמו "משפך" ידע ומרכזת את כל המידע הקיים על הלקוח בצורה נוחה, פשוטה ומקיפה מכל הגורמים השונים. 

כך ניתן לראות תמונה רחבה על הלקוח, לזהות את צרכיו ולהתאים את השירות הטוב ביותר בשביל אותו לקוח בצורה הפרו-אקטיבית והמקסימלית אשר ניתן.

בנוסף לאיסוף המידע מכל המערכות השונות, מערכת ה-CRM של איזי דיגיטל מאפשרת מספר פעולות אשר מיעלות את תהליך העבודה הרציף ונותנת חווית עבודה נוחה ומתקדמת, כגון:

  • קליטת לידים בכל דרך, כגון:
    • דוא"ל (בפורמט קבוע – Regex)
    • טופס אינטרנטי (דפי נחיתה)
    • קבצי אקסל (כל קובץ, מיפוי שדות נעשה בעת הטעינה)
    • קו טלפון (מספר וירטואלי הפותח ליד מכל שיחה) 
    • אינטגרציה ישירה לפלטפורמות שיווקיות (ערוצי שיווק שונים כמו (Facebook & google
    • הזנה ידנית
  • ניהול ערוצי מכירה ושיתופי פעולה ב-3 רמות:
    • קמפיין – מקביל לסוג מוצר
    • ערוץ – מקור הליד (לדוגמא פייסבוק, גוגל, אתר וכדומה..)
    • ספק – שם הספק אשר פתח את הליד 
  • חלוקת הלידים לסגמנטים לפי נתונים רצויים. לדוגמא, חלוקת פוטנציאל מכירה לביטוחי בריאות (המבוסס הר ביטוח):
    • פוטנציאל מכירה A – (מעל 150 ₪)
    • פוטנציאל מכירה B – (עד 150 ₪)
    • פוטנציאל מכירה C – (ביטוחי קולקטיב בלבד)
    • פוטנציאל מכירה D – (ללא ביטוחים בכלל)
    • פוטנציאל מכירה E – (חידוש ביטוח רכב בחודש הקרוב)
  • חלוקה לחשבונות לפי מוקדים ומחלקות שונות
  • ניהול מוקדי מכירות ומוקדי שירות
    • קליטת פניות
    • ניתוב לגורמי טיפול שונים
  • ניהול משימות ויומן בכמה רמות:
    • עובד
    • צוות
    • מחלקה
  • ניהול מערכת דיוור הפועלת בצורה אוטומטית לפי הגדרות הנקבעות מראש
  • הוצאות דוחות וניתוח נתונים
  • חיבור למערכות שונות:
    • חיבור למערכת BI [קישור לעמוד הסבר על מערכת BI]
    • חיבור למערכת איזי פול [קישור לעמוד הסבר על איזי פול]
  • ניהול רשת שותפים [קישור לעמוד הסבר על רשת שותפים]
  • קביעת אוטומציות [קישור לעמוד הסבר על אוטומציות ושיפור ביצועים]
  • בניית רמת הרשאות לפי צורך התפקיד (נציג מכירות, ראש צוות, הנהלה, שירות לקוחות וכדומה..)

מערכת ה-CRM של איזי דיגיטל נותנת עוד פתרונות ומאפשרת עוד פעולות אשר מיעלות את תהליך העבודה הרציף ונותנת חווית עבודה נוחה ומתקדמת וממשיכה תמיד להתפתח.

רוצה לשמוע יותר? פנה אלינו לקבלת פרטים נוספים: